Klachten

Voor als iets niet helemaal gaat zoals gepland
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hobbeltjes.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jow geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het jou vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
De waardering van www.hobbeltjes.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 9.9/10 gebaseerd op 177 reviews.

Hobbeltjes is er even tussenuit!

Van 13 t/m 18 november zijn wij er even tussenuit. Bestellingen kunnen gewoon geplaatst worden, maar houd er rekening mee dat de levertijd iets langer zal zijn. Vanaf 19 november staan wij weer met volle enthousiasme voor jullie klaar!